MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, juli 15

Skriet från andra sidan...

Ja, här har man ju inte precis legat på & klottrat på ett tag...wonder why hahaha...men jag tänkte passa på att klämma dit något mellan blöjor & gulligull-snackandet!

Frågan är bara vad *S*, det mesta har ju på senaste tiden handlat om svullna fötter & stora titts på den andra bloggen...så man kanske ska ta & kravla sig upp från marknivån och återta sig plats från höjderna!

Vad ska man säga...jag älskar min diskmaskin, fick nog & åkte och haffade en kosta vad det kosta ville! Det e fan kärlek...proppa skiten full, trycka på knappen och inta den kära Al Bundyposen! Och när man har folk på fika eller middag...tjong igen med luckan...HUR har jag kunnat leva utan så länge?!

Jag har lärt mig att livet bakom en barnvagn är självklara vägen till fängelset/dårhuset, vet inte hur många svordommar man levererat över stinkade hissar, ipekkon som tvärnitar med asset framför och hur många hälsenor man klippt när man rattat ekipaget! Och plåtande turister ska vi inte ens snacka om...bara meja ner rätt av!!!

Har knappt sett solen, men jag har jagat getingar till förbannelse...vad är det med dom sattygen?! Leker terminator med dem...spankat dem, grillat dem och pluggat in några i väggen mohaha! Säger bara IMORGON är det playa del förort som gäller...nu jävlars om det skiner så ska jag parkera mitt ass på någon plätt, ta helvete om det regnar!

Vad mer...mina grannar ska snart få ett lass jord i brevlådan...freakin fucks damma ned ett lass jord idag på balkongen och det regnade sånna där kulor...vad heter de...lecakulor...my lord, fick kuta in om jag inte skulle se ut som trädgårdsmullan! Man kan fan ta mig inte ens ha tvätten på balkongen för de där fridstörarna...kul att städa eller?!

Japp...det var det, nu har min godispåse anlänt, så det e lika bra man släpper tangentbordet om man ska hinna få lite socker...damn kid! Återkommer lejter...fast räkna med att bloggen har mammaledigt & uppas inte lika frekvent längre nu när arlafabriken slagit upp dörrarna ;)

4 Comments:

Blogger Suntui said...

Kul att se att du lever och gratulerar till nytillskottet!

Jag har själv fört Jihad mot mina grannar. Min uteplats/balkong sticker ut mer än de andra. Folk tänker "praktiskt, vi sparkar ner resterna från gårdagens fyllerier i rabatten", medan det i själva verket landar på min baden baden.

Oj, jag har fan många såna stories. Nådde väl bottennivå när jag skrek och hotade ngn som visade sig vara lilla rädda tant Agda hundra år som inte alls ignorerade mig som jag anklagade henne för utan hon hörde nog bara inte förrän jag bankade på hennes dörr...
Anger management har aldrig känts så aktuellt som då.

måndag, juli 16, 2007  
Blogger RedAngel said...

Tackar =)

Jo du, min kära badenbaden ser ut som en jävla plantage, bara kasta frön på & vattna så tar det sig nog i jordhögarna! Inatt så levde de rövare oxå...kasta saker i parketten & roade sig!

tisdag, juli 17, 2007  
Blogger Min kopp te! said...

GRATTIS!!!!!!!!!!
*fast räkna med att bloggen har mammaledigt & uppas inte lika frekvent längre nu när arlafabriken slagit upp dörrarna ;)*
HuuUUuuur kan tiden ha gått så fort????
:-)
-Vad bidde det?

söndag, juli 29, 2007  
Blogger RedAngel said...

Hehe Ankie..bidde en pöjk till...vad annars :S kolla in på bloggen så ser du bilderna oxå...gå via presentationen så hittar du dit!

måndag, juli 30, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home