MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, juli 30

Part 2 Dvärgen & aka Sluggo svingar vidare via modern teknik...

Efter syrran dammat lägenheten med dvärgen & skyfflat ut smutsen över tröskeln...så passerade dagarna med segerns sötma i behåll, men...dvärgen kom aldrig tillbaka för att hämta upp sitt kraffs & syrran började bli irriterad över att leka lagerlokal.

Plötsligt vände sig den slagna lilla dvärgen till den moderna teknologin, i hopp om någon smärre seger & drar iväg ett oartigt & vulgärt sms med demands om ekonomiska förehavanden och hyror! Självfallet svarar Sluggo sarkastiskt: "I detta hyresavtal ingår 2 veckors uppsägningtid, självklart din idiot så får du pengarna tillbaka minus kostnad på krossad hallspegel som vi splittar eftersom vi båda for in i den!"

Kraffset skall upphämtas ASAP eller utslängas via balkongen till någon bagladys förtjusning! Tillbaka får hon "Du rör inte mina grejor din jävla fitta". Sluggo meddelar Pygmén att återstoden av hennes pinaler finns att upphämtas utanför dörren. Varpå Pygmén beslutar sig för att dra in ytterligare en vän i detta drama och skickar tillbaka: Din falska hora, jag ska ha alla pengar, annars ska Kompis Y ha dollares för förbrukat schampo & toapapper (då de partat ihop & sovit hos Y)...

Syster sluggo & jag asgarvar i luren...varpå jag kläcker den eminenta idén att hon istället kan packa ner en tuss toapapper & en skvätt schampo till kompis Y och förpacka det i en plastpåse med namn! Syster sluggo asgarvar och slänger ned ett halvruttet äpple oxå...trots allt så hade hon faktiskt tuggat i sig ett äpple sist hos kompis Y...det ville hon väl säkert ha tillbaka oxå isf!?! Allt detta förpackas ute i porten bland pygméns ägodelar,eftersom Pygmén numer dragit till komis Y för att hyra en mattstump att sova på (möjligen, eftersom kompis Y äger en liten lya & en inneboende redan...så ytan räcker knappast till mer).

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Goran van Den Buske said...

Jag hängde inte med i alla svängarna bland flygande dvärgar och svingande lesbianer..Men jag tror mig se det framför mig..fy fan, man börjar ju bli gammal!

fredag, maj 15, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home