MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, september 17

Jag tänker, jag muttrar & fantiserar

Egentligen borde man öppna en organisation...en freakin klubb för spinkelinkor. Faktiskt, varför inte?! Alla mobbade tjockisar har ju triljoner fettförbrännande organisationer, dieter och sånt. Reklamen på tv haglar ju med lättare liv, sundare själar och blattarattaraaa. Slå upp veckorevyn, hennes...elle...cosmopolitan eller vilken blaska du nu ögar i & berätta för mig hur många inslag du läst om FRISKA smalisar? Hur många dieter har du hittat där? Var vänlig & ge mig tidningens namn & vilken utgåva det var...och jämför det med alla bantartips & trix! Ser du problematiken? Bra!

Tänk så här...alla spinkisar som inte är sjuka, utan bara allmänt smala...de får sällan hjälp, man blir inte tagen på allvar eftersom läkare inbillar sig man smygspyr & har en släng munchausen eftersom man söker vård som trådsmal, eller så äter man luft & fiser i ballonger som man sedan troligen väger! Alla kan äta upp sig...?! Omgivningen kan gärna tänka högt åt en smalis...det funkar rätt bra, men ber man dem ge en ett råd...hur man fettar på sig så står de likt guldfiskar & bluppar med sina munnar!

Vi smalisar har liksom inte omvänd fettsugning som alternativ, de kan inte tanka på några hinkar fett på oss...det går liksom inte. Och ska man få näringsdrycker så ska det ta EVIGHETER, man ska granskas i lupp & korsförhöras...eller som det just för tillfället är för mig...nu FÅR jag plötsligt inga alls?!

Det irriterar mig...det driver mig till vanvett...och jag vet att jag knappast är själv om det heller, så därför vore det inte helt fel att dra ihop alla spinkisar & fixa så man kan dela av sig av tips & trix...alla goda råd och samla dem på ett ställe...ja, som bengetternas högkvarter liksom *S* och sen kan vi ju alltid fika med feta bakverk (alla fiiina organisationer har årsmiddag eller sånt) ...riktigt skrämma livet ur något fik då det rasar in X antal bengetter och beställer bakverk (man kan liksom se hur de fasar...de börjar barrikera toadörrarna eftersom de misstänker att vi alla kommer rusa dit & slabba ner hehehe)

Då damer & herrar...låt oss slå ihop våra knotiga knän & fetta på oss gemensamt...just leave your name and I´ll get back to you (eller ha ett öga öppet här, så ska jag fixa ett litet space där vi kan husera, tipsa & trixa...men lämna gärna mess/kommentera)

done http://www.freewebs.com/spinkelink112/ där har vi sidan då...börja klottra,tipsa & glo

Etiketter: , , , ,