MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, augusti 18

the botten crawler...

Fick ett sms av syrran som tillbringar soliga dagar nere i stekheta juggelandet med mamsen (lyxunge...en annan sniffar höstkyla på balkongen)...

"nu är vi vid havet, sjukt hett...mamma har doppat sig, det såg väldigt kul ut :)"

Började garva, eftersom jag förstod vad hon menade. Mamsen kan inte simma...eller förlåt mig, det kan hon visst det (enligt sig själv iaf?!?).

Hon springer på botten...gör lite najsiga rörelser med armarna, sen fyller hon kinderna med luft & frustar guppandes omkring under sina simmturer...som självfallet inte blir djupare än damen kan bottna *S*.

Hon kan även springa baklänges på botten förlåt mig... det e hennes ryggsimm det! Morsan e jävligt rolig må jag då säga & hon vägrar lära sig simma på riktigt eftersom hon faktiskt redan kan det ?!

Vi har försökt mobba henne till och med...BARA för att få lära henne, men då jävlar får man kuta sen om man inte vill bli både blind av sand & lätt hörselskadad när hon protesterar å det grövsta på dessa befängda påståenden...hon är ju nära på en olympisk mästare i "plask vid strandkant".

Men men...jag e nog lite avis ändå...jag skulle oxå vilja bottenspringa ikapp henne på en soldränkt strand i juggeland än att stirra på molnväxlingen...regndroppar & betongfasadernas paradis *suckar djupt*...

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha vafan, hade sååå jääävla nice.
fyfan vilka snygga killar jag såg *mums*..

fredag, augusti 24, 2007  
Blogger RedAngel said...

ursh din lilla pissmyra, du skulle stoppat mig i handbagaget sa jag jueh... :')

lördag, augusti 25, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home