MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, mars 30

Käftis...behind the curtins...

Ja...min mor har alltid lurat i oss barn att nehee då...det syns inte ALLS att man har vart hos tandläkaren! Bara inbillning! Jo visst, tjena...såg en kille som kom ut...kind som en hamster...dregelsträng...blodskvätt...näe det syns inte va?!

Iaktog mig själv efter besöket...coolt, jag passar INTE i svullen siliconläpp (inte för att jag drömt om det, mina läppar e snygga som de är..mine and mine alone) men...när jag log...så ba smeeet... fyfan, skrämde mig själv i hissen, det var bara den blonda skallen & sandsäckarna som saknades, sen kunde jag ha svankat i tidningar!

Vaddå...jag e ju snygg...men med fläskläpp...ah en pingla utan dess like! Beslutade mig för att INTE dokumentera detta fasansfulla flin med kameran...vill ju fan inte drömma mardrömmar om mig själv!

Tacka gud så var det icke ett blodigt besök idag...ett smärre hål att täppa igen...annars hade man vart hamsterface oxå, on top of it...fatta vilken syn för gudarna. Sen är det sååå skönt när bedövningen är på väg att släppa...det pirrar i näsan, det pirrar i kinden...man kan fan inte dricka kaffe som en normal människa...man kör en 90 graders försök till att surpla, envis som man är...jo då, sånn e jag...om ni nu inte listat ut det än. Bästa är att ta en cigg till det...läppen hänger som ett miffo...man är inte riktigt säker på om man verkligen HAR en cigg mellan läpparna eller...man kanske rent av fjuttar på överläppen...så den alltid kommer se ut som en käftsmäll, förlåt mig...siliconläpp menar jag *ASG*

Ja...det var traumat & tankarna för idag...enjoy

Trum trum...väntar fortvarande på min syrra och DVD filmerna...KOM FÖR FAN...lata kossa, ska spöa dig om jag smonar i soffan...AGAIN...tänk på att jag är GAMMAL, jag är inte gjord för sånt här...mohahaha...skam & vanära...men idag är jag fuckd by a duck!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååååh baby...baby...silikonläpp...ja..ja...jajaja..JAJAJAJJAJA!!!!! *ASG*

fredag, mars 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse....du kan få din EGEN läpp svullen...akej...JA JAAAAA Å VA KUL!!! SPÖA NISSE!!!

Kan du svanka? Eller måste jag sparka dig i ryggen oxå? Fan va jobbig du är...manshalva

fredag, mars 31, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Säg inge till ´Chribbsten, men jag tror att Angela varit hos tandläkarn och lagat nederkäken.
Vad tror ni?
Kolla hans blogg
;))

fredag, mars 31, 2006  
Anonymous Anonym said...

Inte spöa Nisse...nej Red...Nej FY!!! Inte sparka Nisse på mjälten!! FY SA JA!!! *S*

fredag, mars 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hmm...Ankie, vet inte det ja...jag har sett bilder på henne som liten & nog har hon alltid sett likadan ut i nyllet som nu!

Ska kika in på bilden vad du menar...men om vi snacka hennes lips, så hade hon lika stora som 9 åring faktiskt!

fredag, mars 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

akej daa Nisse...ska inte sparka dig.. bara slå lite liiite på ena armen?!

fredag, mars 31, 2006  
Anonymous Anonym said...

Slå dig trött Red. När du är klar får du en kram och ett kreditkort så du kan shoppa *s*

lördag, april 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*Nisse...vafan...gratis shopping? Hmm...varför är du så frikostig? Va? Vad e baktanken? Aha den där kramen e en cobra som du slänger fram med ett ondskefullt garv Krama THIS mohaha?!

Nar jag drar kortet så kommer Ali and da boys & kasta handgranater på mig eller? Va?

Nänä never trust a free shopper and a hug...Nisse har ONDA planer på ta över bloggen?! Fan!!! Det blir cammokläder & sniper skite bakom baren ikväll *ASG*

lördag, april 01, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Ni ska alltså krama kläder bakom bardisken i kväll?!;)
Hälsningar.
Modemedveten & extremt modekunnig!

P.S då är hon fin Angela. Ska vara äkta vara annars får det vara s a s:-)
d.s

lördag, april 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home