MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, december 4

mitt nya öde...mailmiljonär?!

Ja, det börjar ju bli spännande i maillådan må jag då säga...ena gången fick man ett nigeriabrev som lovade guld & gröna skogar samt sköna miljoner... och idag, se där...nu har jag vunnit ännu mera miljoner i ett lotteri som jag inte ens visste att jag deltagit i?! Halleluja det regnar manna från skyarna wiihooo!!!

Dear Winner

We Happily announce to you the Draw (#671)
of the UK NATIONAL LOTTERY held on the
2nd Dec, 2007.
Your Email appears to be one of the
Lucky Winners,
with the following Numbers Ticket Number :xxxxxxxxxx
Agent ID Number:110

Amount Won: £1,750,000.00 POUNDS STERLING.

Name: ..............................
Nationality:........................
Country of residence: ..............
Tel number: ........................
Occupation: ........................
Sex: ...............................
Age:................................
Winning E-mail Address:.............
Draw Number:........................
Amount Won:.........................
Ticket Number:......................
Agent ID Number:......................
Visst är det spännande! Konstigt nog så har mina vinster på svenskaspel inte vart lika upphetsande vinster

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

lyckliga du...själv får jag bara längre och längre penis...eller åtminstone tycks en massa okända människor vara eniga om att den är för kort...

...för att inte tala om alla dess mediciner som jag även måste proppa i mig för att hålla den hård hela natten lång...

jadu...vilket är att föredra tror du?

fredag, december 14, 2007  
Anonymous Anonym said...

hmm...på det svarar jag...hmm...
HÅRD VALUTA?!

lördag, december 15, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home