MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, november 5

...klikli på pannan...

Jaha, jag har en deadline imorgon...då ska det vara klart, ALLT ska va klart! Vad gör jag då? Jo, jag kollar på facebook...blippar runt...funderar ut dumheter?! Egentligen, vad är facebook bra för? Ja, förutom att hitta gamla kompisar sen 20 år & längre tillbaka? Ska man spöa varulvar & vampyrer bara? Ha 417 inbjudningar till alla dessa saker som finns där? Måste de terra mailen så fort någon sagt PIP? (minnesnotering: hitta stoppa onödiga mail knappen, snabbast fan)

Varför? Troligen eftersom jga måste ha en piska i ryggen, eller nått?! Eller för att jag är så irriterad när saker går åt helvete, så jag måste blippa runt likt professor Balthazar tills glödlampan tänds!

Men jag känner mig rätt cool faktiskt *S*...ja, jag har fixat min data, lagat den! Till och med lyckats koppla in en hårddisk till så sonen kan köra sina spel på & kraschar han skiten så får han suga på tummen! Kan jag sånt? Egentligen inte...men tydligen! Karlar kan man knäppa på näsan & be dem ta dammsugaren istället, be dem brygga kaffe & hålla tyst! Eftersom jag rådfrågar lite boys & de har tittat på datan...nää det e nog fel på processorn...eller nä, det är nog fel på hårddisken...eller nä, köp en ny vetja!

Satt & pillrade i biosen, för jag visste att det var någon sketen liten inställning som var fel ute & behövde spankas på plats (satt för den delen & kollade nya datorer och svor, eftersom jag ville köpa nytt köksbord och INTE dator) och likt magi...ett sken från ovan...så rasslade burken på plats igen och allt gick som det skulle!

Den stora frågan...är jag ett geni? En datanörd? Troligen så kan jag titulera mig som datanörd iaf hahaha! För att va ett geni, så måste man veta VAD det var jag pillra på som slutligen fick den att sluta inbilla sig att den inte kunde läsa diskarna va!
Datorer är djävulens påfund, ett snäpp närmare dårhuset...en millimeter från hjärnskada (ja, när de inte funkar dvs.)

Sitter med en lätt kinkig & övertrött bebis i famnen...han ska oxå bli datahacker, fast med fötterna! Han prickar tangentbordet med tårna...ibland gör han blixtattack: ger ifrån sig ett illtjut & kastar sig fram med händerna för att tillägga något (eller en plan att dregla ned tangentbordet & krascha det sista?!). Och jag kan räkna ut med lilltån att när han somnar så kommer bigboy hem...så min deadline lär avslutas i natt!

Ja...mina gamla dokument från andra datan tjaffsar i den nya, så nu ska man göra om allt helvete igen då! Satan i gatan, men tur man jobbar som blixten....

Spännande uppdatering från kaffekoppen med håret på ända

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Vad duktig du är som fixade datorn..
Jag är enligt mej själv en hejjare på data-helvetet...
Funkar den inte? nämen då kör man en partionering oavsett om vad :)


ja Fejsbook....Jag biter och pokar och klickar på grejer hej vilt...men fattar ingenting...

Men det känns iallafall att jag håller mej till bloggeriet i fortsättningen...Kanske har kvar sidan med bara en hänvisning till bloggen :)


Tjing

onsdag, november 07, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja du, hade något virus eller nått skit som gjorde att man först inte ens kunde langa om xp...eftersom den tjöt om diskfel & fan vet vad. Sen så när det "släppte" (efter jag pillrat i BIOS som en idiot)så tänkte jag ÄH...jag smacka in 2 hårddiskar på den här burken, så har jag så mycket space att jag kan köra alla mina tunga program.

Blir så trött på datorer ibland!

Ja, jag fattar inte hälften på den där fejan...klickar & klackar hit & dit...å så alla förfrågningar, vampyrer, öl & gud vet vad.
Så hitta jag grupper hahaha...så jaha next mission dårå!

Jag gillar att spela (och smälla folk med alla mina slayers, vampyrer & varulvar)...har du oxå 2 olika varulvar förresten? Vad fan är det???
Varför har man två olika?! Jag har en obstinat tonåring & ibland blir han en puppy, sen har jag den där fula blå jäveln?!
Fattar IIIINGENTING?! Äh...tetris e bättre, organisera små kuber- tjejspel hahaha!

onsdag, november 07, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home