MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, oktober 18

wanna hang with me...?

Åh vad jag gillar att shoppa på bauhause å sånna ställen...ja, man kan ju komma hem med vad som helst liksom. Ja, som typ en het händig karl eller så *S*....eller jag menade ju en ny fogsvans...eller vafan mena jag egentligen?!

Och inte gör man ens något...ja, inte idag i alla fall...jag gick mest i mina tankar och funderade på vilka verktyg som jag kan tänkas behöva uppdatera min verktygslåda med...flina lite när jag såg en elektrisk häcktrimmer...fan en sånn skulle jag ha, gå lös med på sommarstugan så papsen skulle få hjärtinfarkt direkt när jag eliminerat varenda tallkvist i min närhet....saxat till varenda buske så de likna en osloplam (=en pinne med ett blad på...helt misskött & nära döden) i mina egna orgier som lobotomerad grönsaksodlerska eller botaniker heter det kanske hahaha!

Ja...jag klipper faktiskt massa skit eftersom i min värld så gömmer sig ondsinta mygg bland tallbarren, äckliga spindlar med sina nät som man får spotta loss om man råååkar säga något på vägen upp till stugan OCH så får man liksom bättre synfält från hängmattan...det KAN ju faktiskt komma asfarliga djur på stigen, eller hur! Kanske smygande huggormsgäng som ska attackera betongghetto bruttan som försöker se sådär laydback countrymama lugn!

I alla fall...står där och känner mig iaktagen...oups snygg herre klockan 2....eller flina han för jag stod där i mina vilda fantasier & såg psyko ut när jag fantasihögg buskar & blader?! Tog min lilla kundvagn och pinnade vidare! Rätt vad det är så är samma snyggo runt hörnet igen och igen och igen...vääärsta flinet?! Hm...fan, jag e rätt het eller hur...tjeenare tjeeena flinet slapp visst ur mig!

Efter kom syrran med sin vagn...hon bara garva...asså du e ju otrolig, varenda gång man tar dig till sådana ställen så hittar du något! WHAT?! Who me? Ja, asså (fet bortförklaring:) de känner av min hantverksådra liksom...jodå...de ser på sättet jag iaktar & väger en hammare i handen... och ja...sen asgarva vi så vi dog & hon tyckte jag va sjuk (ja, jag sa ju det...va säkert bara därför han smila som en fink).
Men...hon tyckte det va roligare att jag typ raggar på butiker istället för på krogen...men å andra sidan, jag HATAR fylltrattar som drar i mig...det väger en knytnäve i snoken då, eller slemmiga små smilfinkar som får mindrevärdskomplex & allmän damp när man avbryter deras försök och säger D R A *ryyyys*. Ah...varför blir killar sånna? Är det bara för deras potensiella kn-ll bara POFF in da face?! Får man inte avböja inviter utan att bli kallad både det ena å andra?!

Sist jag visiterade en sådan maskulin anläggning...verktygens paradis så fick jag ett helt gäng karlar att bli helt nippriga, de slet fram sina mobiler...vissa räkna i huvudet & alla var sååå hjälpsamma så (fan, jag ska spela offer fler gånger...bimbo äger fan)...ja de räknade ut kvadratmetrar åt mig hahaha! En snygg snubbe kom till och med utfarande på parkeringen för att flina lite och...sen se jävligt dum ut (han glömde sitt sällskap på affärn va).

Tror jag ska åka dit lite oftare...boosta mitt ego och svassa runt lite...hmm...ja, det låter väl som en eminent idé! Köpa en spik om dagen typ...*ASG*! Och det spela inte någon roll hur man ser ut...sist hade jag träningsbrallor & keps, såg ut som ett vrak typ...men nog fan nappar det! Idag dock...ja, även om jag sovit knappa 4 timmarna så var jag åtminstånde i ett sminkat tillstånd och hade inte mumu-luffarlooken!

Vad jag köpte idag? Hmm...inget...men fönstershoppa funkar visst lika finfint! Ska nog börja jobba på Bauhuse hahaha...yeah, läckra uniformer får man ju oxå och så kan jag strossa runt i gångarna och låssas jobba medans ögonen går som på en flippermaskin!?!

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

hahahahaha..
Tvärtemot mej då som måste ha "mina" lite halvfulla för att de överhuvudtagetskulle lägga märke till mej...Ehhhummm skrev JAG det där?jag som är så snygg och ödmjuk?

Det var nackdelen när man var en 20-23 att ha en massa snygga kompisar..är man lite "vanlig" så försvinner man med de där skönheterna..Då var alkohol väldigt bra att ta till...

Ehum..tror jag ska sluta skriva nu...Dricker jag rödvin??Jupp och då ska man inte blogga...

Tjing

fredag, oktober 19, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S*...tror jag inte ett smack på!!! Allt hänger inte på utseendet, det hänger på personligheten även om yta kan va det första som orsakar nacksving, men ska man behålla intresset så är det pannbenet & asflabben som är mest givande...ja, jag analyserar rätt snabbt personer blyga violer är roligare när de blommar än ett dussin rosor! (And det gäller karlar som vänner...)

Så var det med den saken...spiknykter med astrött rödluva ;)

söndag, oktober 21, 2007  
Blogger Unknown said...

Jo jag är benägen att hålla med dej nu när jag är nykter..
När jag är onykter blir jag av nån outgrundlig anledning Babben Larsson....

jag ser på min bästa kompis..Hon föddes med halv ansiktsförlamning och gick igenom en jäkla massa operationer så hon har en massa ärr i ansiktet men nog sjutton är hon världens charmigaste och har alltid haft tur med pojkarna :)

måndag, oktober 22, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home