MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, november 15

Nu slog kärringen i mig till...

Men gud så patetiskt...det är ju så man undrar vad som felas egentligen...snackar om de här kryddade flickorna med deras så kallade girlpower & skit som det ylades om förr...ja ni vet, spice girls.
Kollade på deras nya video och...öööh? Jaha fisjummen ballad med en skock kärringar i underkläder? Har de liksom fått hjärnblödning eller? Är det inte små tonårsflickor & småungar som var deras största fans? Tycker de verkligen då att de är så värdelösa att det är lika bra att strippa ned & visa dököttet för att sälja nån singel eller så? Och girlpower?

Ehum...ja, det är väl att visa sig halvnäck som alla andra talanglösa patetiska våp?! Inte för jag ever gillat dom här hönsen, men jag vill minnas att de hyllades & det var ju såååå bra förebilder hittad & dittan & fi...an! Hade jag haft en 12 åring som älska rosa & spice så hade jag vart förbannad...hon hade INTE fått se deras video BASTA!

Och den här fjanten Dogge med sin rumpskakare, jag trodde vi skulle bli förskonade från detta... slippa se dallrande arslen i rutan jämt & ständigt...men icke då, han slängde" cykeln på köpet" och kör dödsrycket nu...eller? Och hans små ass-shakers...ööh, kostar det massor att hyra sånna som verkligen kan skaka i så fall?

Jag har ett tips mannen: åk till grushögen i botkyrka, ta med dig en tvättmaskin från elgigantet & klistra på en bild på ett arsle...sen koppla du in den & så får du se på skaka bak! En gång i tiden så kunde man nynna med i hans låtar (eller var det reklamen?! vem minns längre)

Och efter ha skådat juggevideos...schnälla nån...klä på er, ni ser ut som wannabe hockers!

Etiketter: , ,

7 Comments:

Blogger Fluffgubben said...

seriöst - så tycker jag det vore på plats med en bild på dig i underkläder - då du, så vitt jag kan bedöma, klår både spicegirls och dogges stjärt-wannabees med hästlängder. *please*????

Din kompis Norman

torsdag, november 15, 2007  
Anonymous Anonym said...

vill minnas att de däringa spice girls aldrig varit nåt annat än skivbolagsprodukter. Har sluppit se eller höra deras sk comeback och jag är väldigt tacksam över mina töser som helt tar avstånd till sån där hemsk skivbolagsmusik som inte har nåt annat syfte än att maximera pengaintäkterna...

torsdag, november 15, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Jo Fibblern, självfallet ska jag göra det!
Tänkte ju nu i mina over the 30`s så är det dax att visa gumpen?!
Sen kanske min blogg blir sponsrad av något trevligt underklädesföretag & så får jag göra en kalender, sen ska jag blondera mig & köpa jättebollar, börja älska rosa och hubbabubba OCH betala för lösa naglar?!

Hahaha...nä fibblern, du förstår väl att så smart är jag inte! Sånt går inte för sig...nu klär jag mig dubbelt i överlevnadsutrustningen för polarvindarna, det e liksom fel säsong nu!

fredag, november 16, 2007  
Blogger RedAngel said...

Japp mumrik, riktiga produkter...det har ju möblerat om nyllet & hyllorna oxå.
Och deras pr-rykte inför turnén är att de ska uppträda buttnaked?!

Och fortvarande undrar man...deras målgrupp...är inte det småflickor? Vilka utav dem vill se dom nakna egentligen???

Patetiskt dödsryck för kärringar över 30 med grav champagne
-abstinens, eller vad? Tappat bort väskhunden??? Vad?! VAD?! Vad felas dem?!

fredag, november 16, 2007  
Blogger RedAngel said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

fredag, november 16, 2007  
Blogger Unknown said...

Jag är av nån andledning väldigt fascinerad av Victoria Beckham..

Hur kan hon överhuvudtaget gå liksom? Äter hon? och i sådanfall vad?
Har hon nånsin låg-skor? Får henns barn och kräksjukor och löss från dagis?

Hahahaha...Jag är konstig..

Har aldrig varit nån fan av Spice Girls..Inte ens på den gamla goda tiden...Men visst har man shakat till Wannabe på dansgolvet nångång..

De har samma sjuka som Linda Rosing !!!SE MEJ..Jag ringer själv till tidningarna bara jag SYNS!!!!

Oj är jag gravid..Ring Sexpressen..Oj tog jag en abort..Ring Se och Hör


Och jag läser :)

fredag, november 16, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahahaha....bästa beskrivningen! Åh, jag gilla btw din länk, samma humor där, läs mitt fina utlägg hos dig *asg'!

Why but why Vrickan Bäck? Herregud, hon påminner mig om en gammal bekantskap jag kapat...så där äckligt trippad på sig själv så man undrar vad farbror dr skulle säga!
Typ -skaffa dig ett liv? Sluta stirra i spegeln? Operera mer-varför?

Kolla på de gamla bilderna av henne & hennes snok -girlpower YIHA?!

fredag, november 16, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home