MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, november 16

Om jag får drömma...

Om jag får drömma mig bort lite så...skulle jag gärna vilja ha en gosig "Classic Henry" den här italienska skönheten här nedan
Skåda bara hans lilla avkomma Gucci, här snackar vi inte designade handväskor...här snackar vi badass vovve!
Samtidigt så om jag skulle träffa på en sådan här vovve i mörkret...så skulle jag troligen pissa ned mig av skräck, för den ser ju inte precis ut som puttinuttivalpen...den ser grym ut, dom är bastanta AJ LAJK!

Vill inte ha en hund som rymms i handväskan, vill ha en som kan putta ut mig ur sängen, en som kan kramas så man druttar raklång i backen...en riktig best!

Ja...återigen, det är kärlek det...kolla bara på de biffiga tassarna på lilla Gucci...åååh jag vill åka till italien och hämta hem en snygg italienare...

dreams dreams dreams...just nu rattar jag demolitionman, så det går icke för sig...men drömma går ju bra ;)

Etiketter: , ,