MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, mars 31

I got the power...eller skrik som en fisk?!

Mohahaha...vi vet ju alla hur byggisar är...så igår skrek jag på en att om han & hans possy kliver in på mitt nystädade golv så jävlar ska han få moppa hela huset!
Idag...skor på pärlband placerade, inte en endaste lerig jävla fläck! I GOT THE POWER, skrämde en två meters till lydnad!


Ah..sen har jag grillat asset...mycket trevligt nöje faktiskt, (när rodnaden går ner & man antar en läcker brun färg istället)...efter ha vaknat & skrikit NEEEEEEEJ, nästan grinat över morgonkaffet...bara kännt att WHY BUT WHY måste det snöa för i helvete, kan det inte bara försvinna?! Hur kul är det att vakna med ett vitt vinterlandskap bara några dagar från april?!

Happs...vad har jag mer gjort då...få se, försökt slå näsbenet av mig...mycket roande...skrek en kanonfin harrang om satans gardinstänger & jävla prylar som inte kan fastna där de ska, as in NOT on my NOSE! Uppenbarligen har jag röstkapacitet som en häst..balkongen var tydligen öppen, och jahapps så var grannarna på balkongen & garva häcken ur led för mina finfina harranger...man ba OKEJ...idag bjuder jag på det...men nästa gång kommer det KOSTA!!!
Så ah..jag e sexig som fan...en röd snok oxå! Det är nu man ska dyka ner och kavla på sig make up, så man kan skeda av det till kvällen...eller OUFF att jag orkar bry mig!

Ser krigskadad ut, men stolt *ASG*! Sen självklart är jag så obstinat at jag drog på mig mina najsiga jumpadojs...i ren protest mot vädret vilket resulterade i sjöblöta iskalla fossingar!

Jag börjar undra om jag har en...utstuderad...självklart omedveten, plan på att ta livet av mig själv. Är väl en förkylning lagom till nästa vecka. MEN IMORGON SÅ SKA VI FAN SUPA BORT FÖRKYLNINGEN!!! Finns inget som inte en wirre kan bota *S* säger mamma iaf...ja, efter man blev myndig. Det är tydligen bra mot allt från förkylning till tandvärk?! Men..inte mig emot...imorgon ska jag pimpla medicin hahahaha!

Nehe...nu ska jag smeta ut mig i min berömda Al bundy pose, svulla lite framför Tv & bara njuuuuta av tystnaden! Hundfan har jag skickat till mamsen...så man får ÄNTLIGEN göra som man själv vill, inte passa tider...NAAAAJS!

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

En gång då vi "bröt" oss in i Bredängsskolan , en helg, för att träna lite styrketräning, så ramlade jag på en hög tröskel =rakt framlänges och landade på näsan. I handen höll jag typ en 10-kilosvikt som ramlade i golvet samtidigt och LÄT!!! HÖGT!!
Vi sprang. Jag var 12 år. Fin snok fick jag som aldrig blivit sig lik sen dess
;)

lördag, april 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...ja det var nog värre det än min snoksmäll!

lördag, april 01, 2006  
Anonymous Anonym said...

Haha kunde inte låta bli att sno bilden där, med fisken ^^_..

Sen måste jag säga att du är en MYCKET ELAK MÄNNISKA LÅTER DE SOM..
HAHAHAHA!

Shuu lenoo! ;)

torsdag, november 09, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home