MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, januari 31

huset som gud glömde, eller?!

...nu börjar jag bli trött på att det "spökar" här hemma, lagom road av att duschen drar igång sig själv... det är andra gången som den spontant sätts på.

har aldrig vart med om det tidigare...och det började nu runt jul.

...igår upptäckte jag en ny skön grej...min stereo drog igång av sig själv, när jag skulle släcka lampan?!

Hur normalt är det på en skala?!

Antingen så är jag en strömförande böna, som lyckas vibba igång stereon med min blotta närvaro...ett elektromagnetiskt fält som sprudla av bus eller?!

...så idag när jag skulle leta efter lite papper i byrån, som stereon står på... så drar sattyget igång radion?! hoppa fan 3 meter upp i luften, inte för att jag är rädd...utan snarare av det plötsliga ljudet!

runt julen, kan jag erkänna att håret stod rätt upp...när två tydliga knackningar hördes från fönstret bakom mig...det var INTE kul & inga fjöniga små pickningar utan rejäla knackningar

köksfläkten sätts på & stängs av??? hmhmhm...en psykos eller vad?

antar att det är mormor som rassla omkring...eller så anser jag att jag behöver semester...fast det behöver jag ändå & jag vet att jag inte är knäpp, för andra har bevittnat & hört det samma

så tydligen har jag inneboende freeloaders...ska kräva hyra snart också om det inte slutar att blinka & banka

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nja, gastroskopin var väl ingen höjdare. Faktum är det att dom borde ha väntat fem minuter till tills drogerna slagit till för då hade det gått lite bättre. Men jag gör faktiskt hellre en gastroskopi än en koloskopi som förmodligen blir nästa undersökning... :-S

onsdag, februari 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

iiiik, vet inte ens vad det är, men låter jäääävligt scary.

är väl oftast så när de drar fram sina termer, så vill man bara hem under täcket *S*

onsdag, februari 01, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Men jag blir mörkrädd här av det du berättar.
Mycket märkligt.
Kanske dax å ta hem såna där spöklirare med apparajter som kan scanna av övernaturliga ting?
Kramar!

torsdag, februari 02, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jo, det är mycket märkligt kan inte komma på ngn annan logisk förklaring till det!

Stereon & alla kontakter är kollade, så det inte skulle vara tex glapp.

Främst kollar man logiskt, men... lustigt är det! Kanske blir ett "andarnas makt" repotage i slutändan :)

torsdag, februari 02, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home